Wirtualny spacer  – nowa jakość promocji obiektów noclegowych

Bez promocji biznes nie istnieje. Siłą biznesu jest liczba zleceniodawców. Firma, która działa na rynku przez cały czas musi dbać o promocję i dostarczanie klientom informacji o swojej działalności, produktach, czy usługach. Jednym słowem : firma musi być widzialna. Potężnym nośnikiem reklamy jest Internet. Coraz nowocześniejsze technologie dają duże możliwości marketingowe, pozwalają dotrzeć do klienta w wielu krajach, a tym samym powiększyć zasięg działalności firmy. Możliwości internetu są bardzo duże , a korzystanie z nich gwarantuje powodzenie w interesach.  “Business view dla firm” to bardzo dobry przykład skutecznej internetowej reklamy, której odbiorca nie wyłączy po minucie.

Wirtualny spacer – Business view dla obiektów noclegowych – efektowne wyróżnienie

Internauta nie lubi nachalnych reklam, które przeszkadzają w odbiorze wybranych treści. Dlatego dobra promocja w internecie musi być dyskretna, a jednocześnie skuteczna.  Na pierwszy rzut oka to połączenie wydaje się niemożliwe. Wirtualny spacer google street nie zakłócają oglądania wybranych stron, ponieważ pojawiają się na mapach google lub prezentacja jest osadzona w treściach, na stronach internetowych, katalogach firm. Widz, który poszukuje jakieś oferty: przedszkola, szkoły, lokalu, nieruchomości, usługi ogląda wirtualny spacer wybranej firmy po jej siedzibie. Usługa umożliwia intuicyjne przejście do wnętrza lokalu bezpośrednio z widoku ulicy poprzez Google Street View. Dzięki  Google Street View obiekt zostaje wyróżniony w wyszukiwarkach i mapach Google. Spacer może zostać umieszczony na stronie internetowej lub na portalach społecznościowych. W USA taka forma promocji jest standardem i jest bardzo ceniona przez marki i internautów. W Polsce szybko zdobywa popularność. Firmy marketingowe zachwalają jej skuteczność i stosunkowo niewielki koszt w stosunku do realnych korzyści.

Wirtualny spacer nocleg w zgodzie z oczekiwaniami klientów

Współczesny klient to wymagająca osoba. Oprócz standardowych informacji o lokalizacji, ofercie , cenie oczekuje również obrazu. Jest ciekawy jak wygląda wnętrze apartamentów, kwater noclegowych,  chce zobaczyć nieruchomość i ocenić, czy wszystko, co widzi i czyta odpowiada jego wymaganiom.  Obecna kultura jest zdominowana przez obraz. Dlatego widz oczekuje przede wszystkim obrazu – chce poznać miejsce lub firmę zanim skorzysta z ich usług. Wirtualny spacer spełnia oczekiwania odbiorców. Wspaniałe ujęcia panoramiczne tworzą doskonałej jakości prezentację. Badania marketingowe wskazują większe zainteresowanie usługami firm, które zdecydowały się na obecność w Google Street View.  Jest to rezultatem lepszego miejsca w wyszukiwarkach i zwiększonego ruchu na firmowej stronie i profilu społecznościowym danej firmy. Szerokie grono potencjalnych odbiorców przekłada się na większe zainteresowanie ofertą i lepszą opinię wśród internautów. Bez względu na branżę i lokalizację, w której działa firma, widoczność w wyszukiwarce Google jest podstawą skutecznej reklamy i zapewnia znacznie większe grono klientów. Zdaniem wielu internautów wirtualny spacer poprawia wiarygodność kwater noclegowych, bowiem pokazuje, że biznes nie ma nic do ukrycia.

Google Maps równe szanse w marketingu

„Business view dla firm” sprawia, że biznes staje demokratyczny i daje równe szanse przedsiębiorcom. Dzięki Google Street View firma z małej miejscowości ma taką szansę na wypromowanie swojej działalności i dotarcie do nowych klientów, jak właściciel firmy z dużego miasta. Omawiana usługa to inwestycja w pozyskanie klientów, która na pewno zwróci się i zapewni spory dochód. Wirtualny spacer oznacza lepsze pozycjonowanie  w wyszukiwarkach. W tym aspekcie takie same szanse mają giganci rynku i małe firmy. Dodatkowo mapy Google wyznaczają trasę do adresu, co ułatwia zainteresowanym dotarcie do lokalu.  Google Street View to promocja ekologiczną – bez sterty ulotek, gazetek , katalogów i innych materiałów promocyjnych, które i tak najczęściej zaśmiecają okolicę i lądują w koszu na śmieci. W przeciwieństwie do promocji na nośnikach papierowych , Google Street View dociera znacznie większej liczby klientów.

Zobacz przykład wirtualnego spaceru Matterport po góralskich domkach na wynajem: